Vampirizm Fan Site
Hey yabancı! üye oluıp aramıza katılmaya ne dersin???


Vampir Sevenlerin Buluşma Noktası - Vampire Clup
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Özellikle kızlar !!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ekinvampire

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 08/08/12
Yaş : 19

MesajKonu: Özellikle kızlar !!   Salı Kas. 20, 2012 3:36 pm

Bakın belirli bir inanç uğruna kapılıp gidiceksiniz kızlar bu forumdaki kimseye ama kimseye güvenmeyin ! size kanıtlayamayacaksa kimse ile iltibata geçmeyin en basidinden sapık olur hadi ilerleyim organ mafyası böyle çok kızlar tecavüze uğruyor kimseye güvemeyiiin !!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zphss
Siteden Atıldı


Mesaj Sayısı : 29
Kayıt tarihi : 28/08/12
Yaş : 37

Karakter Sayfası
Karakterin Adı: yok
Özel Yetenek: Yok!
Statü: İnsan

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Salı Kas. 20, 2012 6:54 pm

evet bu konularda haklısın,
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ekinvampire

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 08/08/12
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Salı Kas. 20, 2012 7:14 pm

Ve bir örnekte zphss bende bu ugra kapılıp gidiyordum kendisi ile iltibate geçtim ve anlattıgı hikayeyi ailemle paylaştım kendisine dava acıyoruz... Hikayeside şu komsusu vampirmis onun parmagını ısırmıs oda 3 yıla kadar dönüscekmis bu resmen bir tuzaktır zaten sacmalıgıda görüyorsunuz neyse ben daha ugrasamıcam böyle seylere inanıp hayatınızı maf etmeyinnn !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zphss
Siteden Atıldı


Mesaj Sayısı : 29
Kayıt tarihi : 28/08/12
Yaş : 37

Karakter Sayfası
Karakterin Adı: yok
Özel Yetenek: Yok!
Statü: İnsan

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Salı Kas. 20, 2012 7:21 pm

hımm ne kötülüğümü gördün bilemiyorum ama işte facebook mesajları

Konuşma başlangıcı: 23 Ekim
17:02
Ekin Korkmaz

Ben ekin Smile

17:04
Kenan Salimov

memnun oldum

17:04
Ekin Korkmaz

Bende Smile

17:04
Kenan Salimov

cidden ilk defa erkek bir ekin ismi gördüm Smile kusura bakma halen şaşkınım

17:05
Ekin Korkmaz

Onemli degil ya bende oyle bir tepki verince seni o salaklar gibi sandim Smile

Ama degilmissin ozurdilerim

17:05
Kenan Salimov

no problem

neler yaşadın analtır mısın Smile merak ettim

17:06
Ekin Korkmaz

Anlatiyim

Benim forumda yazimi gorunce bide fotorafta kiz var ya onu gorunce kiz samip mesaj attilar ben vampiri, falan diye

17:07
Kenan Salimov

Very Happy ee sonuç

17:07
Ekin Korkmaz

Sonra kendini tanit dediler bende erkek oldugumu soyledim 2 kisi engelledi

Facebooktam

Very Happy

Oyle yani

17:08
Kenan Salimov

iki kişi mi irtibat kurdu Very Happy

birisi vampire** gibi bişeymiydi

17:08
Ekin Korkmaz

Ya yok degillerdi

Evet 2 kisi

Evet siz vampirmisiniz 1si kesinlikle inaniyorum hayir falan desenizde olduklarina

17:12
Kenan Salimov

değilim dönüşüm süreci bekliyorum

17:13
Ekin Korkmaz

Nasil yani

17:14
Kenan Salimov

hemen değişim olmaz ki 3 sene kadar beklersin Very Happy

17:14
Ekin Korkmaz

Peki olacagini nerden biliyorsunuz ?

17:15
Kenan Salimov

ne açıdan?

17:15
Ekin Korkmaz

Sonunda vampire donuseceginizi nerden biliyorsunuz

17:17
Kenan Salimov

Donusmeyebilirimde ama sonucda sevgim ve inancim cercevesindeyim Smile sen neden suphedesin?

17:18
Ekin Korkmaz

Yook supehede degiliim Smile)

Bende olmak istiyorum ama nasil olabilirim bilmiyorum

17:20
Kenan Salimov

Merakin nasil basladi? Ve neden vampir olmak istiyorsun?

17:22
Ekin Korkmaz

Merakim soyle basladi birtane kitapta bir bolumde onlar anlatiliyordu oyle filimlerdeki gibi ucmali hizli kosmali falan degildi

Ve neden olmak istiyorum bu benim yasam tarzim olabilecek bir durum

17:23
Kenan Salimov

dinin?

17:23
Ekin Korkmaz

Muslumanim lakin cok bagli degilim

17:25
Kenan Salimov

anladım peki kitap hangi kitaptı merak ettim

17:26
Ekin Korkmaz

Tami hoag golgedeki izler

17:27
Kenan Salimov

dil bilgin nasıl?

kültürlü birisine benziyorsun

17:27
Ekin Korkmaz

Hangi dildendil bilgisi tesekkurler ben cok arastirma yapmayi severim

Dil bilgisini acarmisiniz ingilizce mi yoksa turkcemi

17:30
Kenan Salimov

ingilizce

17:30
Ekin Korkmaz

İngilizce yi cok severim Smile tam can alici noktadan vurdunuz ya ana dilim gibi komusamiyorum ama cok severim

17:31
Kenan Salimov

ne kadar konuşabiliyorsun?

17:32
Ekin Korkmaz

Lise 1 e gidiyorum ama ingilizce ogretmenim daha ust seviye diyor

Ya kesim bisey diyemeyecegim

17:32
Kenan Salimov

anlayıp çeviri yapabiliyor musun?

17:34
Ekin Korkmaz

Ceviri yapmayi cok severim ama bende soyle tam ceviremesemde icinde bildiklerimi cikartip anlam yukluyorum ve olumlu sonuc aliyorum ama bilemedigim seylerde var tabi

17:35
Kenan Salimov

ok

17:36
Ekin Korkmaz

Bu sorular sadece beni tanimak icin mi Very Happy

17:39
Kenan Salimov

Yoo belki gorev alirsin Smile

17:40
Ekin Korkmaz

Nasil yani anlamadim:)

17:53
Ekin Korkmaz

Ne tur bir gorev Very Happy sonnda vampir olmak varsa herseyi yaparim ben

17:55
Kenan Salimov

Herşeyi demek Smile bu ne istek inşallah geçici bir heves değildir

17:56
Ekin Korkmaz

Asla degil

Hevesledigim bisey olsaydi 3 yildir olmazdi ya Smile

Siz nasil vampir oldunuz demiyeyimden surece girdiniz

Nasil Very Happy

17:58
Kenan Salimov

Peki vampir olmak isteyen kaç kişi tanıyorsun Smile

17:58
Ekin Korkmaz

3 kisi

Kesin diyebilecegim

Dahada artirilabilir tabi ikna yetenegim iyidir Very Happy

18:00
Kenan Salimov

Bir kız vardı konuşulduk sonradan bana ben vampirim dedi, siktir dedim bende Smile sonra oda bana biriki ispat göstereyim mi dedi olur dedim sonrası ispat (özel) ısırayım mı dedi korktum ama korkma acımaz dedi iğneye parmağımı deldi az içti sonrası dönüşüm bekliyorum işte

Kimler? Bakalım tanıyor umum Smile

Tanıyor muyum olacaktı Very Happy

18:02
Ekin Korkmaz

Taniyor olabilcegini sanmiyorum da parmagindan sadece kan icmis Smile bisey yapmamis

18:04
Kenan Salimov

O kadar büyük bişey değilmiş öyle içip bitirmek ölümde
Döndürmek değil diyorlar genelde ancak onun vücudundan bir salgı sana kan yoluyla bulaşıp içinde ki hormonlar ve kan içtiğinde değişim olması sonucu oluyormuş bu süreç

18:06
Ekin Korkmaz

Peki ben bu kizi nerden bulabiliriim ya son damlasina kadar kanim onundur

18:07
Kenan Salimov

Ohouu Very Happy o şimdi Amerika'da ama yardımcı olacak şahıslar var dert etme sen Smile

Ben öncülüm sadece

Tabi kabul edecekler mi oda var

18:08
Ekin Korkmaz

Neeey amerikadami offf ya etsinler yaa

Ya yardim edin bana vallahi vampir olduktan sonra yaninizdan ayrilmam Very Happy

Of suanda salak gibi davraniyorum biliyorum ama neyapayim cok umutlandim

18:10
Kenan Salimov

Önce sınavın olacak Smile ona göre sana görev verecekler bende işte meraklıları topluyorum. Konuşup öğreniyorum onlara bildiriyorum onlar yazışmalarımızı okuyorlar ondan sonra karar veriyorlar

Aslında ben bildirmiyorum Smile pc de virüs var kendilerinin yazdığı oradan bakıyorlar Smile

18:11
Ekin Korkmaz

Sen benimkimi direk bildir hatta kendin git goster Very Happy

Of ozurdilerim

Bir kiz benim icimdeki umidi bitiriyordu ama suanda hersey geri dondu

18:12
Kenan Salimov

Very Happy bende Türkiye'de olanları tanımıyorum ki virüs ile onlar beniden alıyorlar kısacası dikkatliler

Kız kim

Ne dedi

18:14
Ekin Korkmaz

Of engelledi beni ben ondan yardim istedim yok oyle bisey tek bi vampir vardi oda oldu falan dedi ugrasma boyle islerle dedi cok konustu ama ben pes etmedim iste son care seni gordum forumda ve icime umit dogdu ben kolay kolay kandirilmam ama icimdeki umuttan cok az kalmisti

18:15
Kenan Salimov

Forumdan mı Smile kim ki?

18:16
Ekin Korkmaz

Yook forumda degil Very Happy ya victoria bilmem neymis engelledi senin gibi hayal perest salaklarla ugrasamam diyip

Sinav olucak dedin nasil bir sinav bu Smile

Ben kendimden eminim gerci

18:23
Kenan Salimov

Anlaşılan kız draculistmiş vampiristlerin bazıları draculist olur yani vladimir dracul'u son vampir kabul ederler

18:24
Ekin Korkmaz

Galiba Smile sinav dedin ben kendime guveniyorum her sinavi asabilirim ama nasil sinav onu bilmem gerek Smile

18:24
Kenan Salimov

Bende bilemem Smile fareden cep No yaz onlar alıp ararlar seni

18:26
Ekin Korkmaz

Anlamadim Very Happy fareden ceo no mu Smile

18:26
Kenan Salimov

Face den cep No dedim

18:28
Ekin Korkmaz

Hmm Smile insallah secilirim Smile

Ama hic bisey kesin degil

Ben hala saskinim Smile

18:32
Kenan Salimov

Neden şaşkınsın merak ettim

18:33
Ekin Korkmaz

Basindan gecen olaylardan kiz kanitladi derken siz yuz yuzume konustunuz ve o kiz seni nerde buldu

18:34
Kenan Salimov

Benim çıkma vaktim yaklaştı haberin olsun Smile cep No unutma

18:34
Ekin Korkmaz

Ya veremem onu

18:34
Kenan Salimov

Yüz yüze komşumdu türkiyede

18:34
Ekin Korkmaz

Telefon numarami veremem :/

18:35
Kenan Salimov

Sebep

18:35
Ekin Korkmaz

Ya vermek cok istiyorum ama

Akilllica olmaz

18:36
Kenan Salimov

Anladım Smile ama Facebook vs. Kullanmazlar sesini duymadan güvenmezler güvenmezlerse direk reddederler

18:37
Ekin Korkmaz

Ya ben nasil guvenebilicem. Kki ?

18:37
Kenan Salimov

Bu arada dip not Very Happy burçlara inanırlarnama kendi yazdıklarına Smile

18:38
Ekin Korkmaz

Ben telefon numarami vermem uzgunum hic mantikli olmaz bu

18:38
Kenan Salimov

Bilemem ama denememden zarar gelmez Smile kız olsan anlarım ama kaç kız verdi numarasını Very Happy bu arada kapatmam lazım

Nasıl olsa okuyacaklar Smile bırakalım kararı onlar versinler bakalım ne çıkacak

18:39
Ekin Korkmaz

Tamam veriyorum xxxx xxx xx xx of guvenemeden veriyorum birsey olmaz insallah

18:39
Kenan Salimov

Korkma Smile bir zarar gelmez hem ne yapacaklar telefonda sesini mi dinleyecekler :d

18:40
Ekin Korkmaz

Hahahahaha yani

18:40
Kenan Salimov

İşleri güçleri yok Very Happy anlamıştınız beni

18:40
Ekin Korkmaz

Bakalim neler olucak Smile yukarida var numaram Smile

18:40
Kenan Salimov

Hay bu dokunmatiklerin ben Very Happy

Ben değil onlar ilgilenecekler

Neyse iyi iyi akşamlar sana

18:41
Ekin Korkmaz

Of kim bunlar cok merak ettim Very Happy

Bu hesabina giricekmisn nasil gorusebilirim senle

18:46
Kenan Salimov

Ben girerim tabiki Smile aklina takilanlari sorabilirsin Smile

19:07
Ekin Korkmaz

Peki tesekkurler sen cok sansli birisin seni yerinde olmak isterdim

23 Ekim
23:37
Kenan Salimov

Umarim sende o sansi yakalarsin Smile

24 Ekim
09:19
Ekin Korkmaz

Okumuslarmidir

Ben kurban bayraminda istanbula gidicem 28. Ekimde edirneye donucem bir sorun olmaz herhalde


-----------------------------------------------------------------
ve aşağıda sana buradan attığım son mesaj
------------------------------------------------------------------

Paz Ekim 28, 2012 9:34 pm Başlık: Geri: vampirlik
merhaba,

facebook iptal etmişsin mail yazmışsın Smile sana açıkça şöyle bir mesaj gönderdiler.

Vampirizm bir kültür ve yaşam biçimidir, ülkenin yasalarını asla ihlala etmeni emredecek veya bu yola sevkedecek birşey değildir, olmuştur bazı sahtekarlarla ve vampirizm fikrine kapılıp dolandırıcılığına malzeme bulanlarla karşılaşmış olabilirsin, fakat sonuç olarak bizde yanlış anlaşılmış bir topluluğuz, senin bizlere karşı güveninde eksiklikler olduğu müddetçe seni rahatsız etmeyi düşünmüyoruz.
Bu durumda zaten yaşında kanuni yeterlilikte değildir, bu süreç içerisinde araştırmalarında sana başarılar diliyoruz.
----------------------------------------------------------------
bu sana son mesajım dava mı ediyorsunuz edin, şifremi de vereyim bakın Smile yaptığım konuşmalarda yasalara uygun olmayan ne var görün. Smile şifrem 211204qaz??? bundan sonra da daha girmiyorum sitenize ben size fikir vermeyle uğraşırken sizin yaptığınız ahlaksızlıktan ötedir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ekinvampire

avatar

Mesaj Sayısı : 7
Kayıt tarihi : 08/08/12
Yaş : 19

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Çarş. Kas. 21, 2012 5:25 am

İştteburda uydurmaları görüyorsynuz girmeo zaten son mesajıda göndermedi de dava acacagim iccin uyduruyor neyse ianmayn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
canselcan

avatar

Mesaj Sayısı : 23
Kayıt tarihi : 21/11/12
Yaş : 23
Nerden : izmir

Karakter Sayfası
Karakterin Adı:
Özel Yetenek: Yok!
Statü: İnsan

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Çarş. Kas. 21, 2012 6:19 pm

vallahi söyleyecek bir şey bulamıyorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Seçmen Vampir
Yüce Vampir
avatar

Mesaj Sayısı : 24
Kayıt tarihi : 29/05/09
Yaş : 695
Nerden : Yer Altından

Karakter Sayfası
Karakterin Adı: Lucius.
Özel Yetenek: Vampire Dönüştürme
Statü: Safkan Vampir

MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   Cuma Kas. 30, 2012 5:54 pm

zphss demiş ki:
hımm ne kötülüğümü gördün bilemiyorum ama işte facebook mesajları

Konuşma başlangıcı: 23 Ekim
17:02
Ekin Korkmaz

Ben ekin Smile

17:04
Kenan Salimov

memnun oldum

17:04
Ekin Korkmaz

Bende Smile

17:04
Kenan Salimov

cidden ilk defa erkek bir ekin ismi gördüm Smile kusura bakma halen şaşkınım

17:05
Ekin Korkmaz

Onemli degil ya bende oyle bir tepki verince seni o salaklar gibi sandim Smile

Ama degilmissin ozurdilerim

17:05
Kenan Salimov

no problem

neler yaşadın analtır mısın Smile merak ettim

17:06
Ekin Korkmaz

Anlatiyim

Benim forumda yazimi gorunce bide fotorafta kiz var ya onu gorunce kiz samip mesaj attilar ben vampiri, falan diye

17:07
Kenan Salimov

Very Happy ee sonuç

17:07
Ekin Korkmaz

Sonra kendini tanit dediler bende erkek oldugumu soyledim 2 kisi engelledi

Facebooktam

Very Happy

Oyle yani

17:08
Kenan Salimov

iki kişi mi irtibat kurdu Very Happy

birisi vampire** gibi bişeymiydi

17:08
Ekin Korkmaz

Ya yok degillerdi

Evet 2 kisi

Evet siz vampirmisiniz 1si kesinlikle inaniyorum hayir falan desenizde olduklarina

17:12
Kenan Salimov

değilim dönüşüm süreci bekliyorum

17:13
Ekin Korkmaz

Nasil yani

17:14
Kenan Salimov

hemen değişim olmaz ki 3 sene kadar beklersin Very Happy

17:14
Ekin Korkmaz

Peki olacagini nerden biliyorsunuz ?

17:15
Kenan Salimov

ne açıdan?

17:15
Ekin Korkmaz

Sonunda vampire donuseceginizi nerden biliyorsunuz

17:17
Kenan Salimov

Donusmeyebilirimde ama sonucda sevgim ve inancim cercevesindeyim Smile sen neden suphedesin?

17:18
Ekin Korkmaz

Yook supehede degiliim Smile)

Bende olmak istiyorum ama nasil olabilirim bilmiyorum

17:20
Kenan Salimov

Merakin nasil basladi? Ve neden vampir olmak istiyorsun?

17:22
Ekin Korkmaz

Merakim soyle basladi birtane kitapta bir bolumde onlar anlatiliyordu oyle filimlerdeki gibi ucmali hizli kosmali falan degildi

Ve neden olmak istiyorum bu benim yasam tarzim olabilecek bir durum

17:23
Kenan Salimov

dinin?

17:23
Ekin Korkmaz

Muslumanim lakin cok bagli degilim

17:25
Kenan Salimov

anladım peki kitap hangi kitaptı merak ettim

17:26
Ekin Korkmaz

Tami hoag golgedeki izler

17:27
Kenan Salimov

dil bilgin nasıl?

kültürlü birisine benziyorsun

17:27
Ekin Korkmaz

Hangi dildendil bilgisi tesekkurler ben cok arastirma yapmayi severim

Dil bilgisini acarmisiniz ingilizce mi yoksa turkcemi

17:30
Kenan Salimov

ingilizce

17:30
Ekin Korkmaz

İngilizce yi cok severim Smile tam can alici noktadan vurdunuz ya ana dilim gibi komusamiyorum ama cok severim

17:31
Kenan Salimov

ne kadar konuşabiliyorsun?

17:32
Ekin Korkmaz

Lise 1 e gidiyorum ama ingilizce ogretmenim daha ust seviye diyor

Ya kesim bisey diyemeyecegim

17:32
Kenan Salimov

anlayıp çeviri yapabiliyor musun?

17:34
Ekin Korkmaz

Ceviri yapmayi cok severim ama bende soyle tam ceviremesemde icinde bildiklerimi cikartip anlam yukluyorum ve olumlu sonuc aliyorum ama bilemedigim seylerde var tabi

17:35
Kenan Salimov

ok

17:36
Ekin Korkmaz

Bu sorular sadece beni tanimak icin mi Very Happy

17:39
Kenan Salimov

Yoo belki gorev alirsin Smile

17:40
Ekin Korkmaz

Nasil yani anlamadim:)

17:53
Ekin Korkmaz

Ne tur bir gorev Very Happy sonnda vampir olmak varsa herseyi yaparim ben

17:55
Kenan Salimov

Herşeyi demek Smile bu ne istek inşallah geçici bir heves değildir

17:56
Ekin Korkmaz

Asla degil

Hevesledigim bisey olsaydi 3 yildir olmazdi ya Smile

Siz nasil vampir oldunuz demiyeyimden surece girdiniz

Nasil Very Happy

17:58
Kenan Salimov

Peki vampir olmak isteyen kaç kişi tanıyorsun Smile

17:58
Ekin Korkmaz

3 kisi

Kesin diyebilecegim

Dahada artirilabilir tabi ikna yetenegim iyidir Very Happy

18:00
Kenan Salimov

Bir kız vardı konuşulduk sonradan bana ben vampirim dedi, siktir dedim bende Smile sonra oda bana biriki ispat göstereyim mi dedi olur dedim sonrası ispat (özel) ısırayım mı dedi korktum ama korkma acımaz dedi iğneye parmağımı deldi az içti sonrası dönüşüm bekliyorum işte

Kimler? Bakalım tanıyor umum Smile

Tanıyor muyum olacaktı Very Happy

18:02
Ekin Korkmaz

Taniyor olabilcegini sanmiyorum da parmagindan sadece kan icmis Smile bisey yapmamis

18:04
Kenan Salimov

O kadar büyük bişey değilmiş öyle içip bitirmek ölümde
Döndürmek değil diyorlar genelde ancak onun vücudundan bir salgı sana kan yoluyla bulaşıp içinde ki hormonlar ve kan içtiğinde değişim olması sonucu oluyormuş bu süreç

18:06
Ekin Korkmaz

Peki ben bu kizi nerden bulabiliriim ya son damlasina kadar kanim onundur

18:07
Kenan Salimov

Ohouu Very Happy o şimdi Amerika'da ama yardımcı olacak şahıslar var dert etme sen Smile

Ben öncülüm sadece

Tabi kabul edecekler mi oda var

18:08
Ekin Korkmaz

Neeey amerikadami offf ya etsinler yaa

Ya yardim edin bana vallahi vampir olduktan sonra yaninizdan ayrilmam Very Happy

Of suanda salak gibi davraniyorum biliyorum ama neyapayim cok umutlandim

18:10
Kenan Salimov

Önce sınavın olacak Smile ona göre sana görev verecekler bende işte meraklıları topluyorum. Konuşup öğreniyorum onlara bildiriyorum onlar yazışmalarımızı okuyorlar ondan sonra karar veriyorlar

Aslında ben bildirmiyorum Smile pc de virüs var kendilerinin yazdığı oradan bakıyorlar Smile

18:11
Ekin Korkmaz

Sen benimkimi direk bildir hatta kendin git goster Very Happy

Of ozurdilerim

Bir kiz benim icimdeki umidi bitiriyordu ama suanda hersey geri dondu

18:12
Kenan Salimov

Very Happy bende Türkiye'de olanları tanımıyorum ki virüs ile onlar beniden alıyorlar kısacası dikkatliler

Kız kim

Ne dedi

18:14
Ekin Korkmaz

Of engelledi beni ben ondan yardim istedim yok oyle bisey tek bi vampir vardi oda oldu falan dedi ugrasma boyle islerle dedi cok konustu ama ben pes etmedim iste son care seni gordum forumda ve icime umit dogdu ben kolay kolay kandirilmam ama icimdeki umuttan cok az kalmisti

18:15
Kenan Salimov

Forumdan mı Smile kim ki?

18:16
Ekin Korkmaz

Yook forumda degil Very Happy ya victoria bilmem neymis engelledi senin gibi hayal perest salaklarla ugrasamam diyip

Sinav olucak dedin nasil bir sinav bu Smile

Ben kendimden eminim gerci

18:23
Kenan Salimov

Anlaşılan kız draculistmiş vampiristlerin bazıları draculist olur yani vladimir dracul'u son vampir kabul ederler

18:24
Ekin Korkmaz

Galiba Smile sinav dedin ben kendime guveniyorum her sinavi asabilirim ama nasil sinav onu bilmem gerek Smile

18:24
Kenan Salimov

Bende bilemem Smile fareden cep No yaz onlar alıp ararlar seni

18:26
Ekin Korkmaz

Anlamadim Very Happy fareden ceo no mu Smile

18:26
Kenan Salimov

Face den cep No dedim

18:28
Ekin Korkmaz

Hmm Smile insallah secilirim Smile

Ama hic bisey kesin degil

Ben hala saskinim Smile

18:32
Kenan Salimov

Neden şaşkınsın merak ettim

18:33
Ekin Korkmaz

Basindan gecen olaylardan kiz kanitladi derken siz yuz yuzume konustunuz ve o kiz seni nerde buldu

18:34
Kenan Salimov

Benim çıkma vaktim yaklaştı haberin olsun Smile cep No unutma

18:34
Ekin Korkmaz

Ya veremem onu

18:34
Kenan Salimov

Yüz yüze komşumdu türkiyede

18:34
Ekin Korkmaz

Telefon numarami veremem :/

18:35
Kenan Salimov

Sebep

18:35
Ekin Korkmaz

Ya vermek cok istiyorum ama

Akilllica olmaz

18:36
Kenan Salimov

Anladım Smile ama Facebook vs. Kullanmazlar sesini duymadan güvenmezler güvenmezlerse direk reddederler

18:37
Ekin Korkmaz

Ya ben nasil guvenebilicem. Kki ?

18:37
Kenan Salimov

Bu arada dip not Very Happy burçlara inanırlarnama kendi yazdıklarına Smile

18:38
Ekin Korkmaz

Ben telefon numarami vermem uzgunum hic mantikli olmaz bu

18:38
Kenan Salimov

Bilemem ama denememden zarar gelmez Smile kız olsan anlarım ama kaç kız verdi numarasını Very Happy bu arada kapatmam lazım

Nasıl olsa okuyacaklar Smile bırakalım kararı onlar versinler bakalım ne çıkacak

18:39
Ekin Korkmaz

Tamam veriyorum xxxx xxx xx xx of guvenemeden veriyorum birsey olmaz insallah

18:39
Kenan Salimov

Korkma Smile bir zarar gelmez hem ne yapacaklar telefonda sesini mi dinleyecekler :d

18:40
Ekin Korkmaz

Hahahahaha yani

18:40
Kenan Salimov

İşleri güçleri yok Very Happy anlamıştınız beni

18:40
Ekin Korkmaz

Bakalim neler olucak Smile yukarida var numaram Smile

18:40
Kenan Salimov

Hay bu dokunmatiklerin ben Very Happy

Ben değil onlar ilgilenecekler

Neyse iyi iyi akşamlar sana

18:41
Ekin Korkmaz

Of kim bunlar cok merak ettim Very Happy

Bu hesabina giricekmisn nasil gorusebilirim senle

18:46
Kenan Salimov

Ben girerim tabiki Smile aklina takilanlari sorabilirsin Smile

19:07
Ekin Korkmaz

Peki tesekkurler sen cok sansli birisin seni yerinde olmak isterdim

23 Ekim
23:37
Kenan Salimov

Umarim sende o sansi yakalarsin Smile

24 Ekim
09:19
Ekin Korkmaz

Okumuslarmidir

Ben kurban bayraminda istanbula gidicem 28. Ekimde edirneye donucem bir sorun olmaz herhalde


-----------------------------------------------------------------
ve aşağıda sana buradan attığım son mesaj
------------------------------------------------------------------

Paz Ekim 28, 2012 9:34 pm Başlık: Geri: vampirlik
merhaba,

facebook iptal etmişsin mail yazmışsın Smile sana açıkça şöyle bir mesaj gönderdiler.

Vampirizm bir kültür ve yaşam biçimidir, ülkenin yasalarını asla ihlala etmeni emredecek veya bu yola sevkedecek birşey değildir, olmuştur bazı sahtekarlarla ve vampirizm fikrine kapılıp dolandırıcılığına malzeme bulanlarla karşılaşmış olabilirsin, fakat sonuç olarak bizde yanlış anlaşılmış bir topluluğuz, senin bizlere karşı güveninde eksiklikler olduğu müddetçe seni rahatsız etmeyi düşünmüyoruz.
Bu durumda zaten yaşında kanuni yeterlilikte değildir, bu süreç içerisinde araştırmalarında sana başarılar diliyoruz.
----------------------------------------------------------------
bu sana son mesajım dava mı ediyorsunuz edin, şifremi de vereyim bakın Smile yaptığım konuşmalarda yasalara uygun olmayan ne var görün. Smile şifrem 211204qaz??? bundan sonra da daha girmiyorum sitenize ben size fikir vermeyle uğraşırken sizin yaptığınız ahlaksızlıktan ötedir

Hangi akla hizmet kendinizi vampir ilan edip kişileri bu şekilde kandırırsınız!? Başlık kilitlenmiştir
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Özellikle kızlar !!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Özellikle kızlar !!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» rütbeye yıldızlar ekleme
» Webcam Açan Kız Çirkinse..
» Kızlar Size Bir Soru ?
» Site dizine eklenmedi [özellikle shanex]
» Şenay Gürler (Şebnem)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Vampirizm Fan Site :: SİTE GENEL BÖLÜMÜ :: Çöplük-
Buraya geçin: